2015. július 4., szombat

Eleventh

Hi guys!
Köszönöm ismét a visszajelzéseket minden formában. Remélem ez a rész is tetszeni fog. Jó olvasást!
Puszi Fanni~


~Harry Styles~


Szinte már tűkön ülve vártam Tifre, hogy elkészüljön és visszamehessünk a srácokhoz a parti kezdetére. Egy egyszerű fehér inget és egy kényelmes farmert húztam fel. A hajamat gyorsan megigazítottam és a nappaliban várakoztam a gyönyörű unokatestvéremre. Amíg vártam addig a tévét kezdtem el kapcsolgatni. Nem nagyon kötötte le semmi az érdeklődésemet, így aztán csak bambultam valami focimecset. Egyszer csak valaki befogta a szemeimet és gyengéden megpuszilta az arcomat. Az arcomra rögtön hatalmas mosoly kúszott. Óvatosan lefejtettem az apró ujjait a szememről és a lélegzetem is elállt, ahogyan megláttam a csodás kinézetét. Egy sima pántos fekete ruhát viselt, ami az alakjához pompásan illett. Kiemelte a csípőjét és a fenekét is. Na, jól van Styles már megint rossz irányba kalandoznak a gondolataid. A haját szabadon engedte, csak pár hullámos tincset készített. A szemeit halványan kikente feketével. Már kezdte magát kellemetlenül érezni, de egyszerűen nem találtam meg a hangomat.

- Nagyon rossz? – kérdezte aggódva és az alsó ajkát harapdálta. Ettől pedig csak még jobban beindultam rá.

- Elképesztően festesz ebben a ruhában. Nagyon csinos és szexi vagy. – mondtam gyorsan és rákacsintottam egyet. Ő pedig teljesen elpirult. Ezt a szokását is nagyon kedvelem benne, hogy szinte elég egy szép bók és már teljesen pipacsvörös lesz az arca. – Indulhatunk? – kérdeztem és kikapcsoltam a tévét, hogy ne bámuljam tovább a tökéletes lábait sem.

- Persze csak felszaladok a táskámért, amibe az alvós holmimat pakoltam. Louis azt mondta, hogy jobb ha viszek, mert náluk alszunk. – magyarázta és mire én bármit is szólhattam volna, már el is tűnt a lépcső irányába. Mosolyogva megráztam a fejem és a zsebembe tettem a telefonom és a másik kezembe pedig felkaptam a slusszkulcsot. Az autóm a ház előtt állt, így gondoltam ott várakozok tovább Tiffanyra. Pár perc múlva a táskáját szorongatva futott ki a kapun, majd azt alaposan bezárta. Beindítottam a motort és megvártam, amíg a táskáját a hátsó ülésre dobja és beül előre mellém. A lábam a gázra nyomtam és sebességet váltottam az autó pedig valóságosan kilőtte magát. Hamar oda akartam érni így gyorsan haladtunk, de Őt sem zavarta. Az ablakon nézelődőt és a ruhája aljával szórakozott. A jelzőlámpák fénye már csak narancssárgán villogott. Pár perc múlva pedig már a srácokkal álldogáltam a nappaliba és vártuk az első vendégek érkezését. Mióta megérkeztünk Tif nem jött le az emeletről. Mivel a vendégszobáink még mindig tele voltak pakolva, így az én szobámba fog aludni velem. Liam a telefonját nyomkodva ült a kanapén.

- Még mindig Sophia-t zaklatod? – kérdezte röhögve Louis.

- A barátnőm és nem zaklatás. – nézett rá szúrós szemekkel Liam. Erre a mondatra lépett be Tif és Payne barátom feltűnően figyelte az én Tiffanym lábait és különböző testrészeit. Egy picit ideges lettem tőle és a karomat széttárva húztam magamhoz azt a lányt, akibe teljesen beleszerettem. Idegesített az is, hogy Lou is nyál csorgatva nézte. Nagy cuppanós puszit nyomtam az arcára és összefontam az ujjaimat az övéivel.

- Tif szerinted zaklatásnak számít, ha egy alak folyamatosan írkál és hívogatja a barátnőjét? – kérdezte érdeklődve Lou. Tif persze nem tudta, hogy miről van szó és zavartan pislogott. – Liam folyamatosan zaklatja Sophia-t. – tette hozzá magyarázatként.

- Sophia örülhet, hogy ilyen figyelmes barátja van. – mondta vállat vonva és lezártnak tekintette a témát.  A csengő egyszer csak megszólalt és Niall szaladt ajtót nyitni. Megérkezett pár ismerős barátunk és a zenekarunk tagjai is. Félkörbe álltunk és lepacsiztunk mindegyikükkel.

- Srácok ő itt az unokatestvérem Tiffany. – mutattam be büszkén a mellettem bujkáló lányt.  Egyenként bemutattam neki is a srácokat és reméltem, hogy jól ki fognak jönni egymással.
Lassacskán a többi vendég is megérkezett és a buli hivatalosan is elkezdődött. A zenelejátszó elindult és az italok is fogyni kezdtek. Az emberek többsége táncolt, de páran a kanapén ültek és beszélgettek. A nappalinkból és a konyhánkból szinte egy night club lett. Felfedeztem a lépcsőről, hogy Tif boldogan táncol Niallel a tömeg szélén. A csípője a zene ritmusára mozgott. Bevallom kicsit féltékeny lettem Niallre, de tudom, hogy tőle nem kell, féltsem, hiszen csak barátok. Ő és Liam az egyetlen, aki nem mozdult rá. Louis, pedig ha továbbra is bámulni fogja, akkor egy kicsit lecsapom. Hirtelen Tif észrevette, hogy őt nézem és mosolyogva integetett. Josh is társult hozzájuk és látszott rajtuk, hogy remekül szórakoznak. Az én utam a konyhába vezetett, ahol az italok voltak. Egyből lehúztam két pohár tömény alkoholt. Nem kellett sok időnek eltelnie az újabb körig. Az alkohol már kezdett kicsit a fejembe szállni. Visszamentem a nappaliba és táncolni kezdtem, egy csínos szőke hajú lánnyal. Remekül szórakoztam és ugráltam a zenére. Néha keresni kezdtem a tekintetemmel Tiffanyt és egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy sehol sem találom. Valószínű, hogy a konyhába van, és valami üdítőt iszogat. Egyszer csak Louis jelent meg mellettem és kezdett el az emelet felé ráncigálni.

- Mit akarsz Lou? – kérdeztem tőle érdeklődve.

- Tiffanyról van szó… egy ideje sehol sem találom. Nem tudsz róla valamit? – kérdezte aggódva és bennem is a félelem kezdett munkálódni.

- Niall merre van? Vele láttam utoljára. Ha részegen meg meri fektetni, én nagyon megütöm. – kezdtem el dühöngeni és elindultam az emelet felé. Benyitottam minden szobába, de egyikben sem voltak. Megkönnyebbültem, hogy nem épp azt teszi, de egyben rémült is voltam, hogy merre lehetnek. Visszamentem a tömegbe, hogy keresgélni kezdjem. Kibaktattam az udvarra, hogy kicsit lenyugtassam magam és ott ültek a hintaágyon és beszélgettek. A szívemről hatalmas kő zuhant le. Elindultam feléjük és közelebb érve láttam, hogy Niall pulcsija van a hátára terítve. – Sziasztok! – álltam meg előttük és zavartan kezdtem el beszélni. – Már mindenhol kerestelek Tif… kezdtem aggódni, hogy merre vagy. – mondtam, míg ő kedvesen mosolygott.

- Sajnálom, csak kicsit megfájdult a fejem és muszáj, volt kijöjjek a levegőre és Niall kikísért. – magyarázta és közben a gyönyörű szemeivel végig a szemembe nézett.

- Niall ha gondolod, bemehetsz bulizni, majd én itt maradok vele. – mondtam jelezve, hogy kettesben szeretnék maradni vele. Közben pedig el nem szakítottam a tekintetem Tiffanyról.

- Oké… hát akkor majd bent találkozunk. – dadogta én pedig hálásan kacsintottam rá, hogy vette a lapot. Tif oda adta neki a pulcsiját, Niall akarata ellenére is.
Levettem a zakómat és ráterítettem, majd leültem mellé és az egyik karommal átöleltem. A fejét a mellkasomra hajtotta én pedig a lábammal kezdtem lökődni a hintaágyat. Percekig néma csendben ringattam magunkat, amíg odabent a zene hangosan dübörgött és az emberek táncoltak. Rajtunk kívül senki sem volt kint az udvarba. Pár ember álldogált és cigarettázott a teraszon. De a sötét miatt nem láthattak ide ahol mi voltunk.

- Harry… van valami, amit nem mondtam el. – motyogta, mire én az álla alá nyúlva magam felé fordítottam az arcát.

- Mit szeretnél elmondani kiscsillag? – kérdeztem tőle kedvesen. Egy kicsit habozott, mivel nagyon úgy tűnt, hogy nem tudja, mivel kezdje.

- Hát először is nem szeretném, hogy ideges legyél vagy azt, hogy kiabálj. Nicktől kaptam egy olyan lehetőséget, hogy modellkedjek az egyik barátjánál. A képek valami magazin számára készülnek. Nagy gond volna, ha elmennék rá? – kérdezte félénken. Szívem szerint azonnal nemet válaszoltam volna rá, de ma este nem akarok veszekedni vele. Nekem ez a Nick gyerek egyáltalán nem szimpatikus. Mielőtt ismét a közelébe engedem, szeretném lenyomoztatni. Bár ezt nem fogom közölni vele, hiszen tudom, milyen nagy botrány törne ki miatta. Így hát ezt csendben fogom elintézni úgy, hogy csak én tudjak róla. Ha a nyomozásom eredménye azt mutatja ki, hogy valóban nem stimmel vele valami, akkor elfelejtheti Tiffanyt örökre.

- Ezt ne itt beszéljük meg jó? Most inkább menjünk be és bulizunk. – pusziltam bele a hajába és a ház felé kezdtem húzni. Beérve a konyhába a kezébe nyomtam egy pohár italt és koccintottam vele. Majd miután megittuk a táncoló emberek felé ráncigáltam magammal. Remélhetően az éjszaka további részében velem fog bulizni és senki mással. De egy dolog vigasztal, hogy az a Nick gyerek itt nem lehet a közelében.

~Tiffany Mills~


A buli fantasztikus hangulatban telt, sosem vettem részt ehhez hasonló házibulin. Rengeteg ember volt itt, akiket abszolút nem ismerek. A srácok zenekarából Joshal egészen jól kijövünk egymással, és ahogy észrevettem keresi a társaságomat. Mikor pár szót sikerült váltsak vele, akkor megkönnyebbültem, hogy van egy barátnője. Így legalább nem tettem szert egy újabb nem kívánatos hódolóra. A fejem kissé megfájdult így megkértem Niallt, hogy jöjjön ki velem a friss levegőre. Liamet nem nagyon láttam és végig azon kattogott az agyam, hogy most is a barátnőjét hívogatja. Sajnálom őt amiért így kihasználják. A csókunk óta nem is igazán tudtam vele kettesben beszélgetni. Talán már megbánta az egészet és bűntudata van. Lehet, hogy azért hívogatja a barátnőjét, hogy elmondja neki azt amit tett és elnézést kérjen tőle. Niall csendben ült mellettem, de aztán fecsegni kezdtünk különböző együttesekről és énekesekről. Közben megemlítette, hogy két hét múlva lesz egy koncertjük a városba és szeretnék, ha én is ott lennék a színpad mellett. Ebbe persze bele egyeztem, hiszen még úgy sem hallottam őket élőben koncerten énekelni. Kicsit dideregtem, hiszen a levegő az eső miatt picit lehűlt, így Niall a pulcsiját rám teríttette. A beszélgetésünket Harry közeledő alakja szakította félbe. Majd miután Niall bement és Harry váltotta fel a helyét kínos csend állt be köztünk. Szinte majdnem sikerült elaludnom, ahogyan Harry ringatta magunkat a hintaággyal. Majd nehézkesen beszédbe elegyedtünk, de nem nagyon mertem beavatni abba, hogy fotózásra menjek. Tudom, hogy nem szívesen fog elengedni, ha el is enged egyáltalán. De a témát annyiban hagyta, hogy majd máskor megbeszéljük. Talán ezt már pozitív visszajelzésnek tekinthettem. Harryvel miután visszamentünk a házba pár pohár italt megittunk, majd örült táncolásba kezdtünk. Néha a keze véletlenül a fenekemre csúszott, de csak ponkodva rácsaptam. Fogalmam sincsen, hogy miért, de valami furcsa érzés futott végig a testemen, amikor hozzám ért. Miután tíz percig ugráltunk és táncoltunk egy kissé kifulladtunk és a konyhába botladoztunk. Harry ahogyan a poharába próbálta tölteni kissé mellé ment és a cipőjébe folyatta bele. Belőlem pedig kitört a hatalmas nevetés, ahogyan a szerencsétlenkedését néztem. Lerúgta magáról a cipőjét és méltatlankodva rázta a fejét. Eleinte kíváncsiság tükröződött a szemében, hogy vajon mit tartok ennyire mókásnak.

- Rajtam nevetsz? – kérdezte kissé bambán.

- Dehogy is. Ezt miből gondolod? – kérdeztem méltatlankodást tettetve, de az újabb feltörő nevetésem elárult. Futni kezdtem Harry elől. Néhány embernek neki is ütköztem, de nevetve szaladtam tovább. Észrevettem Niallt, aki egy csinos lánnyal beszélgetett és Louist is, aki a DJ pult mögött ugrált. De Harry már a közelembe volt, így további nézelődés helyett az emelet felé kezdtem futni. Ám a kanyarodásom során sikeresen neki szaladtam Liamnek. Én pedig a földre estem. Aggódva segített felállni, de belőlem pedig ismét kiszaladt egy nevetés roham.

- Tif minden rendben van? – guggolt le elém. A gyönyörű mogyoróbarna szemeiből aggodalmat féltem felfedezni. De abban a pillanatban kissé be voltam csiccsentve, hogy felfogjam az aggodalmát. Tovább szólongatott, de én csak nevettem és képtelen voltam abbahagyni. – Te be vagy rúgva? – kérdezte és egy pillanatra egy mosoly szaladt át az arcán. Az a mosoly, amibe az első pillanatban beleszerettem.

- Talán egy kicsit ittam. – ismertem be és engedtem, hogy felsegítsen.

- Mi elől menekülsz ilyen hevesen? – kérdezte érdeklődve és épp abban a pillanatban éreztem meg Harry karjait a derekam körül. Nevetve kapálóztam és kiabáltam, hogy tegyen le. Liam rajtunk nevetett és figyelte, ahogyan Harry engem kínozz.

- Kérj bocsánatot, amiért kinevettél. – parancsolta Harry, de nem nagyon tudtam megszólalni, mert ismét nevettem. – Hadd halljam. – mondta.

- Arra várhatsz! – visítottam, mire ő hirtelen megfagyott, majd Liam karjaiba nyomott. Ő is ugyan úgy megdöbbent, mint én.

- Liam kicsit megfogod nekem? Azonnal visszajövök, csak nagyon kell pisilnem. – magyarázta és már ott sem volt. Mi pedig a megdöbbenést követően röhögni kezdtünk Harry indokán. Örültem, hogy beleszaladtam Liambe. A karjaiban biztonságba éreztem magam és tudtam, hogy amíg mellettem van, addig semmi rossz nem történhet velem.
Letett a saját lábaimra és a konyha felé indultunk, ahol egy gyengébb italt adott. Koccintottunk, majd versenyre húztuk le. Ma este még nem is volt lehetőségem megfigyelni a ruháját. Sima fehér pólót és egy piros kockás inget viselt egy sötét színű nadrággal.
Kicsit beszélgettünk arról, hogy milyen szerencsétlen a szerelmi élete és azon is, hogy egyben örül, hogy egy kicsit élhet, amíg nincsen itt Sophia és nem rángatja pórázon. Valamiért furcsa volt Liam viselkedése és egy kis idő után döbbentem rá arra, hogy ő is be van kissé rúgva. A beszélgetés után a nappaliba kezdtünk táncolni. Elég közel jött hozzám és néha a kezeivel végig simított a csípőmön. Majd egy véletlen pillanatban az ajkait megéreztem a nyakamon. Apró csókokat hagyott rajta. Hátat fordítottam neki és igyekeztem tovább táncolni. A karjaival átölelte a derekamat és tovább folytatta a nyakam puszilgatását. Egy sóhaj szökött ki az ajkaim közül. Nem akartam leállítani, de önző sem akartam lenni, hiszen bárki megláthatja azt, amit csinál és visszamondhatja Liam barátnőjének. Abból pedig Liam fog rosszul kijönni. Az egészért pedig engem hibáztatna, hogy elszúrtam a csodálatos kapcsolatát az álomcsajával. Egy kicsit elhúzódtam tőle és mire megfordultam érdeklődve pislogott rám. Valaki megragadta a kezét és a tömeg közepe felé kezdte húzni. Követtem őt és azt vettem már csak észre, hogy egy ütött szorongat a kezébe és egy pinjata-t két csapásra leterített az édességek pedig szétröpülnek. Majd elindultam kifelé és a lépcső szélére ültem. Pár perc után pedig megtalált. Megfogta a kezem és felállított. Jó darabig szemeztünk, majd hirtelen a köztünk lévő távolság megszűnt. A finom ajkai az enyémekre tapadtak. Az ujjaim akaratlanul is a tökéletesen belőtt hajába túrtak, ami belőle egy elégedett morgást váltott ki. Hirtelen a karjaiba kapott és elindult velem felfelé. Berontott a szobájába és az ágyára dobott a párnái közé. Felém kerekedett és az ajkaink ismét egymásra találtak. A kezével fel-le járt az oldalamon, míg az én kezeimet a nyaka köré csavartam. Hatalmas csókcsatába folyt át az egész. Egymás ajkait majd felfaltuk. Akaratom ellenére is elkezdtem róla lehúzni az ingjét majd a pólója alá nyúltam. Izmos felsőtestén végigsimítottam, majd az izmos kockás hasán is. Valamilyen módon fogva változtatott a helyzeten és ő került alulra. A kezeivel a hátamat simogatta és a combomat. A ruhámat pedig pillanat alatt lehúzta rólam és az ágy másik végébe dobta. Ismét helyet cseréltünk és ő apró csókokat kezdett lehelni a nyakamtól egészen a hasamig. A gyomromban pedig pillangók ezrei csapdostak a szárnyaikkal, míg a szívem hevesen dobogott. Aztán rá pillantottam az éjjeliszekrényen lévő közös képükre. Egy hang pedig azt súgta, hogy nem helyes az, amit teszünk. Nem akarok az a lány lenni, akivel egy fiú megcsalja a barátnőjét. Különben is a legelső alkalommal nem egy házibuliban akarom csinálni. Mindig arról álmodoztam, hogy különleges lesz. Ez pedig így nem jó. Szeretem Liamet teljes szívemből, de nem tudnák többé a szemébe nézni, ha én miattam veszne össze a barátnőjével. A kisangyal azt súgta, hogy fejezzük ezt be de rögtön, míg az ördög azt sugallta, hogy nem lesz több ilyen alkalom és tegyük meg. De ez alkalommal az angyalra hallgattam. Még ha vágytam is rá. Nem tehetem ezt. Nem itt és nem most.

- Liam. – nyögtem és próbáltam eltolni magamtól. – Liam! – szóltam rá erényesebben, amire értetlenül pislogott.

- Nem szeretnéd? – kérdezte aggódva és lemászott rólam és mellém feküdt.

- Nem számít, hogy én mit szeretnék. Neked barátnőd van, akit szeretsz. Most részeg vagy, de reggelre megbánnád az egészet. Én pedig nem szeretnék a játék babád lenni. Nem csalhatód meg… nem bírnák a szemedbe nézni, ha miattam mennétek szét. – hadartam és láttam rajta, hogy érti, miről beszélek.


- De én téged szeretlek. – mondta és odahúzott maga mellé szorosan. Fájt ezt hallanom, hiszen tudom, hogy úgy érti Sophia-t szereti. Viszont annak a buta szívemnek ez a kijelentése nagyon jól esett. Újból megcsókolt és átölelt. Jó darabig feküdtem mellette, de aztán eszembe jutott, hogy odalent Harry már biztosan engem keress ismét. De Liam mellől képtelen voltam felkelni és az álom is kezdett elnyomni. A mellkasán pihentetve a fejem a szívdobogását hallgatva mély álomba zuhantam. Tudom, hogy hiba vele aludnom, de fizikai fájdalom őt itt hagyni. Ki tudja, hogy hány nap múlva dönt úgy a barátnője, hogy haza jöjjön és meglátogassa. Onnantól pedig esélyem sem lesz már vele lenni. Legalábbis ilyen körülmények között. De egy biztos, nem tudok tovább hazudni saját magamnak, hogy nem szeretem. Mert igen is szeretem, és nem fogom magamat különböző mesékkel etetni, miszerint nem vagyok belé szerelmes. 

2 megjegyzés: